torsdag 30. april 2015

Rydd opp i tankene, og ta vare på de som er verdifulle.


For en stund siden hørte jeg Øyvind Hammer på et foredrag, og kan ikke si annet enn at jeg ble inspirert. På en enkel og humoristisk måte fortalte motivatoren hvordan man skal ha det best i sitt eget liv. «Du blir ikke lykkelig av å være best, men du er på ditt beste når du er lykkelig», lyder Hammers mantra. I 20 år har han hjulpet mennesker med å nå sine mål, og her gir han deg oppskriften på hvordan du skal nå målene dine, enten du vil gå ned i vekt, bli en bedre mor eller kapre drømmejobben.

Hammerkoden motiverer deg til å bli en bedre utgave av deg selv og gir deg de verktøyene du trenger når det koker rundt deg, enten du er hjemme eller på jobb.
 
Hammer har i mange år vært prestasjonscoach for skiskytterkongen Ole Einar Bjørndalen, som også har innledet boka; «Øyvind har lært meg at når jeg har problemer, da lever jeg. Jeg blir sterkere og bedre av å løse problemer. Jo større problem, dess mer styrket kommer du ut av det når problemet er løst!»

Det er ingen tvil om at mannen kan snakke, men han har også skrevet ei lærerik og lettlest bok som gir deg gode tips i en travel hverdag.
 

Anbefalt av Oddveig Kværnes Bakkom, Rendalen bibliotek.

1 kommentar: